Pappa Svangren

En blogg om mitt liv och allt runtomkring

tjolahopp

Kategori: Allmänt

Haha... Kom inte på någon bättre rubrik.

Sitter just nu på bussen ner till Hallsta. Ska dit och få en rullstol så jag ska orka ta mig längre sträckor. Har liksom lite problem att ta mig längre sträckor. Det kommer att underlätta för hela familjen. Då kommer vi kunna göra mer och komma ut mer. 

Finns säkert en hel del som inte förstår hur dåligt jag egentligen mår. Det syns ju inte så mycket på mig. Men jag mår faktiskt inte bra. Så om någon har problem med det så kan ni ju fråga mig hur jag mår och hur jag känner. För det syns inte så mycket att jag mår dåligt. Okej det syns lite på vikten. Men mer än så är det inte...
Vilket är lite jobbigt men så är det

Ja mot Hallstahammars Vårdcentral. Får hoppas att jag får stolen direkt. Och att jag trivs med den.

Jag mår sämre än det ser ut.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Tråkigt att höra att det inte går åt rätt håll. Men har förstått att du verkligen inte mår bra. Krya på dig och hoppas att rullstolen kommer underlätta din vardag.

    Svar: jodå det kommer underlätta en hel del
    Göran Svangren

    2019-05-06 | 11:18:50

Kommentera inlägget här: