Pappa Svangren

En blogg om mitt liv och allt runtomkring

På väg hem

Kategori: Allmänt

Snart hemma igen

Ja, nu sitter jag på bussen hem efter att ha spenderat natten på MAVA i Västerås.
Nu slipper jag EKG-sladdar och folk som kommer in och väcker mig hela tiden. 
Men jag måste säga TT det var riktigt trevlig personal där trots allt.

Det ska verkligen bli skönt att få komma hem och sova i sin egen säng igen.  Har inte sovit så jättebra inatt men jag har sovit iallafall... Det var skönt att få lite besök igår kväll av Sofia och två av barnen och så klart Ola.
Sofia och dom minsta 2 kom in idag också och hämtade hem mig. 

Alla prover jag fått svar på har varit bra. Bara ett prov jag inte har fått svar på än. Men det lär jag få reda på sen. Och nästa vecka ska jag på MR... Hoppas verkligen att den visar något. Orkar inte gå och oro mig över vad som är fel...
Precis nu svängde bussen in i Surahammar vilket betyder att vi snart är hemma.
SKÖNT!

Skriver mer en annan dag.

Ha en bra dag och ta hand om er och dom ni tycker om.

Vi hörs!

Och bara så ni vet:
Bearded Bad Boys Do It Better

Kommentarer


Kommentera inlägget här: