Pappa Svangren

En blogg om mitt liv och allt runtomkring

Trött men ändå inte

Kategori: Allmänt

Idag är jag riktigt trött... Men ändå är jag inte trött... 
Fattar inte riktigt hur det hänger ihop?
Huvudvärken är där som en dryg kompis som inte vill gå hem... Igår var det ganska lugnt med huvudvärk men inte idag....
Idag är det riktigt jobbigt, har haft några sådana dagar till och från hela tiden. Det är alltid bra en stund på morgonen och på kvällen. På morgonen är det från jag vaknar och ungefär 2-3 timmar framåt, på kvällen är det från ca 19 fram till vi går och lägger oss. 
Vissa nätter kan vara riktigt jobbiga då jag vaknar fler gånger. Så sömnen tar ju så klart stryk av det...

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så det var allt för den här gången...

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: