Pappa Svangren

En blogg om mitt liv och allt runtomkring

ja vad kan det vara?

Kategori: Allmänt

Ja, vad kan det vara? 
Hmm... Ja, det är en bra fråga. 
Kollade lite på Malou efter tio idag, och där pratade dom om en sjukdom som heter ME.
Det var mycket som stämde in på mitt mående. Så det blev till att googla lite. Sofia hittade en hel del, och jag måste säga att jag kände igen det mesta av det hon läste för mig. Det passade helt in på hur jag känner och mår.

Kan det verkligen vara ME/SCF?
Vet faktiskt inte, men det skulle det säkert kunna vara. För det är precis som jag känner.

För se vad vården säger om det...
Det är inte så enkel att diagnostisera...

Ha en bra dag och ta hand om varandra

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Vad är ME då?

    2019-03-25 | 15:15:43

Kommentera inlägget här: