Pappa Svangren

En blogg om mitt liv och allt runtomkring

Remiss

Kategori: Allmänt

Har fått tid till Stroke och Neurologmottagningen

I går fick jag post. Ett brev som jag har väntat på att få, det var en tid till Stroke och Neurologmottagningen i Västerås. Den 17/12 ska jag få komma dit. Antar att det kommer bli ganska många besök där.
Känns skönt att få komma framåt med mina problem. Då kanske jag äntligen får reda på varför jag svimmar och får yrselattacker, så kanske jag kan få bättre mediciner mot min konstanta huvudvärk.
Har haft dessa problem ganska länge nu, ändan i somras någon gång i början på juli tror jag att problemen började. Minns att jag hade världens huvudvärk runt den 4 juli. Då hade jag så ont att jag inte kunde ligga ner. Men dagen efter var det inte lika illa men det var fortfarande där.

Idag har det varit en ganska lugn dag med BARA 3 svimningsanfall. Men jag svettas ganska mycket till och från, har även kollat febern men det har varit på normal nivå.
Och ja, jag är fortfarande trött hela tiden men det går också i vågor. Lika så nacken trots att jag jag mitt depåplåster.

Just nu sitter vi och tittar på Netflix med ungarna, vi tittar på Musses klubbhus. Snart är det läggdags för barnen. Då blir det lite soffmys med världens bästa isbit, Sofia.
Kanske lite chips och något bra att se på tv innan vi också går och lägger oss.

Så jag säger god natt till alla som läser det här.
Och kom ihåg att ta hand om varandra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: