Pappa Svangren

En blogg om mitt liv och allt runtomkring

Röntgen av nacken

Kategori: Allmänt

Ont i nacken...
Sitter på bussen in till Västerås, ska upp till sjukhuset på röntgen av nacken.

Får se om dom ser något nu annars kommer jag begära magnetröntgen.

Orkar inte hade det så här, när jag vaknar har jag inte alls lika ont men bara efter 30 minuter så kommer smärtan smygande. Då är det både nackvärk och huvudvärk. Veckan som gick var riktigt jobbigt. Vissa dagar hade jag riktigt jävla ont. 

Det värsta är när jag tappar känseln lite då och då. Hade även ett par svimningsanfall under veckan...

Kvällen/natten mot igår kändes det som att jag skakade i hela kroppen när det var dags att sova...

 Nu hinner jag inte skriva mer. Men ha en bra dag alla som läser min blogg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: