Pappa Svangren

En blogg om mitt liv och allt runtomkring

Jaha ja

Kategori: Allmänt

Jaha ja... Vad ska jag skriva idag då?
Bra fråga...

Har fått svar på MR röntgen som jag var på i torsdags men jag har ännu inte pratat med min läkare om svaret. Så jag vet inte så jättemycket för stunden.
Men det visade att jag hade två cystor på vardera 5 och 7 mm, huvudvärken och svimningsanfall är fortfarande där... 
Vet inte så jättemycket om cystorna just nu. Men jag kommer bli skickad på en kontraströntgen snart men när vet jag inte.

Som ni säkert förstår så snurrar det lite tankar i huvudet när man får veta en sån sak...
Men jag försöker att inte tänka för mycket... Eller rättare sagt både Sofia och min mamma har sagt att jag inte ska tänka på det så mycket. Utan vänta tills jag får veta mer av min läkare. Jag borde väl antagligen lyssna på dom för dom brukar ha rätt.

Var ganska trött i går efter lördagens äventyr (Pappa Kapsyl föreställningen) 
Och besöket av tvillingarna.

Har haft ett antal frånvaro/svimningsanfall som vanligt. Det är ju mer regel än undantag för mig. Men jag är relativt pigg på dagarna iallafall, trots att jag sover dåligt vissa nätter. 

Vet inte vad jag ska skriva nu... Ska kanske ta en till kopp kaffe om det finns något kvar i kannan.

Just ja, fick hjälp av Sofia att skriva en IVO anmälan på min förra läkare. Så idag kom ett samtal från dom till Sofia där dom ville att jag skulle bekräfta att dom fick använda mailet som vi skickat in. Det återstår att se hur det går och vad det blir av det.

Ja det var nog allt för den här gången.
Så till nästa gång jag skriver, ta hand om er så hörs vi snart igen.




Kommentarer

  • Alexander säger:

    Much Love Bro <3

    Svar: ♥️
    Göran Svangren

    2018-11-12 | 21:43:31

Kommentera inlägget här: