Pappa Svangren

En blogg om mitt liv och allt runtomkring

Sjukhus...

Kategori: Allmänt

Idag bär det av till Köping och ett besök på Medicin...
Jag var till läkaren igår, en ny läkare.
Han var riktigt trevligt, ja han var duktig också. Han hade faktiskt tagit sig tid att läsa min journal. Han kollade bl.a blodtrycket och lite andra grejer.
Han skrev en remiss till Medicin akuten i Köping och jag fick välja själv om jag skulle åka direkt eller åka idag. Så här sitter jag på bussen in mot Västerås för att sen byta buss till Köping.
Jag vet att jag inte behöver oroa mig över något. Men jag är faktiskt ganska nervös, hatar verkligen att ta prover. Men det ska väl förhoppningsvis gå bra. Ska bli skönt att få reda på vad som är fel. Eftersom att jag har svimmat x antal gånger, jag har ont i nacken, huvudvärk till och från. Känselbortfall i bland annat 3 fingrar på vänster hand och blir ofta trött i vänster ben när jag gått mycket. Är även tröttare än vanligt. Fast det kan ju bero på att jag har ont...

Bara vänta och se vad alla prover kommer att visa. På ett sätt ska det bli skönt att ta proverna och det är att jag kan få reda på vad som gör att jag har ont... Känns som att det kan bli en lång lång dag i Köping.

Jag kanske skriver lite mer efter jag har varit och tagit alla prover...
Vi får se...

Ha en bra dag alla som läser detta.
#beardedbadboyssweden

Kommentarer

  • Sofia Vesterholm Svangren säger:

    Du fixar de ❤

    2018-10-11 | 08:25:31
    Bloggadress: http://sofiavesterholm.blogg.se/
  • Göran säger:

    Hoppas det❤️

    2018-10-11 | 08:27:39
  • Anonym säger:

    Kriga på Göran 🏒😎🍻🤘🤠 . Hälsningar från O

    Svar: det ska jag
    Göran Svangren

    2018-10-11 | 10:31:36

Kommentera inlägget här: