Pappa Svangren

En blogg om mitt liv och allt runtomkring

Långt mellan inläggen

Kategori: Allmänt

Det är lite långt mellan mina inlägg, jag vet...
Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om varje dag...
Kan ju inte bara sitta och skriva hur jag mår hela tiden. Det är lite svårt att säga för mig. Vissa dagar kan vara ganska okej även om dom även är jobbiga.... Är jag inte trött så har jag ont i huvudet eller båda delarna samtidigt.
Vissa dagar orkar jag mer än andra dag pressar jag mig själv att orkar, men då är det som att jag blir slagen i huvudet med en stor stock...

Visst det kan se ut som det är bra. Det är ganska jobbigt att det inte alltid syns att jag inte mår bra. Visst jag kan se rätt pigg ut vissa dagar men det är bara som det ser ut.
För att förklara allt enkelt: på morgon är jag pigg typ 2 timmar och på kvällen är det inför samma sak, beroende på vad jag gjort under dagen.

Idag är en sån dag då det varit ganska bra. Även om kroppen nu säger att det börjat räcka. Vilket är ca 7,5 timme ungefär. Det får jag nog räkna som bra.

Just nu sitter vi på bussen hem från Vallby och Västerås. När vi kommer hem till Sura ska vi bara gå hem. Jaha, tänker kanske du som läser det här. Det är väl inte så jobbigt att gå från stationen och upp till Nybygget. Det tar ju bara runt 15-20 minuter att gå. Men får mig är det inte längre någon lätt promenad. Fast jag gör det iallafall. 

Snart (6/5) ska jag få ett hjälpmedel till längre promenader. Jag ska få en rullstol, Jo det kommer kännas konstigt i början. Men det skiter jag i. Det kommer att vara till stor hjälp. 

Och veckan som kommer så ska jag förlänga sjukskrivningen. Fixar fortfarande inte att jobba. Orkar ju knappt gå och lämna barnen på dagis vissa dagar.

Haha, det var nog allt jag hade att skriva idag.

Ta hand om varandra så skriver jag mer en annan dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här: