Pappa Svangren

En blogg om mitt liv och allt runtomkring

MR...

Kategori: Allmänt

Jaha då var det avklarat då...
Får hoppas att jag får någon klarhet i vad som är fel med min nacke.
MR röntgen är inte det häftigaste jag gjort på senaste tiden. Men vill jag ha ett svar på vad som är fel så var det helt klart värt det....

Nacken värker rätt bra just nu, efter en heldag i Västerås med familjen. Först IKEA och sen röntgen på Unilabs på Hälla.
Dex blev nog jättenöjd med resan, först blev det brunch på IKEA och så dagens höjdpunkt första gången för det i lekrummet Småland. Hela killen lyste av lycka när det var dags att få en väst och få komma in och leka. Efter det gick han till BR leksaker där han hämtade sin klubb present, han valde en lite helikopter.

Sen blev det en sväng på några till ställen innan vi begav oss till Hälla. Medans jag var på röntgen fick grabbarna leka på ICA Maxis lekrummet under tiden Sofia var inne och handlade. Innan vi lämnade den gamla vikingabyn Västerås bakom oss åt vi lite på McDonalds.

Nu har bussen äntligen rullat in i Surahammar och snart återstår bara en liten promenad sen är vi hemma igen. Och det känns som det kommer bli en tidig kväll för familjen Svangren.

Imorgon väntar samtal från Vårdcentralen någon gång mellan 8 och 9 skulle det visst ringa. Så det är bara att se till att ha ljudet på...

Det var allt för nu.

Ta hand om er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: