Pappa Svangren

En blogg om mitt liv och allt runtomkring

Blombud

Kategori: Allmänt

En dag som varit som vilken dag som helst i mitt numera gungig liv. Ja nästan iallafall, för helt plötsligt ringer telefonen: - "hej det var från MiMas blommor, är det Göran Svangren?" -Ja det är jag. Svarar jag lite fundersamt.
-"Är du hemma?"
-"Ja det är jag"
-"Så bra, då kommer vi med blommor om en stund"

Den första jag tänkte på var Sofia, så jag frågade henne om det var hon som skickat. Men nej det var det inte sa hon. En stund senare knackar det på dörren och jag går och öppnar, det är blombudet. Jag tar emot buketten och går in och öppnar den. Det buketten var inte från Sofia utan från personalen på Hammarskolan. Blev förvånad och rörd på samma gång. Känns bra att dom bryr sig om mig och att jag måste vara saknad nere på skolan.
Krya på dig Göran från Hammarskolan

Så nu står den i en vas på bokhyllan.
Får väl gå ner och hälsa på snart igen.

Ha en bra kväll.
Ta hand om varandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här: